INDITEX – Analisi objetiboa 3

Inditex multinazional eredugarria da. Hain zuzen ere, arrakasta handia izan duelako denbora gutxian eta orain handitzen jarraitzen duelako. Baina, arrakasta hori lortzeko hanbait faktore eta klabe ditu.

Lehenengo klabea, “just in time” da. Zer esan nahi du horrek? Enpresak produzitzen duen tokian saltzen duela. Inditex-en arropa egiten duten frabrika asko Espainian eta herrialde hurbiletan daude. Horrek arropa dendetara denbora gutxian eramateak errazten du. Estrategia honek enpresaren eraginkortasuna handitzen du eta arropa dendetan jaso dadila beharrezkoa denean soilik.

Multinazionalaren arrakastaren beste sekretu bat produktuen esklusibitatea da. “When it’s gone, it’s gone”. Beraiek ez dute gona berdina hilabeteetan saltzen. Arropa egiterakoan kantitate txikietan egiten dutelako. Denda guztiek hiri horretako egungo modarengatik, denda horretan eskainiko den arropa aukeratzen dute.

Arrakastaren azken arrazoia, enpresaren barruko komunikazioa da. Inditex-ek bere dendetan bezeroen iritziak eskatzen ditu, bezeroei gustatzen edo ez zaien gustatzen produktuen inguruan. Kudeatzaileek iruzkin hauek jasotzen dituzte eta bulego zentralera bidaltzen dira, Arteixora. Komunikazio-mota honek aldaketak eragiten ditu produktuetan eta bizkor bidaltzen dira dendetara. Berrehun diseinatzaile baino gehiagorekin Inditex-ek kontsumitzaileen nahiak eta lehentasunak ebaluatuz, Zarak hamabi mila produktu baino gehiago jar ditzake salgai urte bakoitzeko. Arteixoko fabrika nagusien hurbiltasuna ere faktore garrantzitsua da komunikazioan. Diseinatzaileak fabrikekin komunika daitezke produktuetan azken orduko aldaketak egiteko.

Gehigarri moduan, Estatu Batuetan Inditex-en denda oso gutxi daudela dagiku. Zergatik? Kostugehigarria dagoelako arropa bidaltzerakoan eta ez da aukera ona iparramerikarrentzat.

image
ITURRIA: http://franklinstudents.com/como-tiene-tanto-exito-la-empresa-zara/

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s